Photos of goodies!


In my hoods!!! Back in the days!


Viccan 24 years... Ojsan va tiden går fort!


Always the same!


Brosan lär Viccan å spela poker...


Världens sötaste Mojjan!


Turbo the one and only!!!




Idag har jag haft anatomi utbildning nu vet jag vart mjälten är!
Sprungit fram och tillbaka till kärrtorp och sen runt i nackareservatet =)
En rastlös katt behöver rastas och det har fram kommit att vissa inte har tid med katten...
Nej då jag tänker inte på min main man ;D
Anyway så planeras en fest på fredag..
Det kommer bli underbart!

Sen så är de dags att åka hemöver snart...
Det är för att det börjar bli liiiite kallt...

Nu ska katten dansa mot sängen och drömma om... ;D

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0