This week have been...

This week....

Jag älskar när mitt liv är oförutsägbart genom att från ena minuten till den andra ändras.
Precis så var det i tisdags när jag egentligen skulle möta upp ett visst djur som jag håller kärt.
Men ett samtal fick mig att byta tunnelbanan och åka till globen för att få se Ozzy!
Hell yeah my Ozzy! Nu har jag sett my prince of darkness!
Så med Linda och Johan blev de en och annan öl för att efter detta åka till ankaret =)

Jobbat har jag såklart också gjort och jag inser att jag snart jobbat ett halvår på AVA och jag älskart!
Jag älskar att det är så underbara människor där!

Så blev det onsdag och jag jobbade kvällen.. Ledig torsdag men då va katten trött och funderade inte på annat än sängen men en måltid inne i stan på kvällskvisten blev av med djuret.
Sen fredagen startade med arbete och det var en dag som ingen annan dag fick göra lite diverse vilket uppskattas.

Sen fredagkväll var det en kväll med surströmming ute i Tumba och det var trevligt och gott!
Så åkte katten mot staden för att möta upp fina Johanna =)
Vi fick se Salem Al Fakir och jag blev så nöjd över min vecka.. Tänka sig två karlar på en och samma vecka!
Lördag blev först jobb och sedan möte jag KungKarro på ankaret för att ta några öl och surra lite då de va länge sen vi sågs. Mycket trevligt.

Veckans funderingar har varit, tell me or don't. Gammalt och nytt? Varför inte bara säga som de är! och vad är det här? Eller varför är folk så konstiga i fyllan och ibland liknar de faktiskt dementa... Ja när spriten går in går vettet ut... Ja de vet jag väl av egen erfarenhet också... Sitter här och säger nåt annat.

Så var veckan och katten ser fram emot en ny vecka till veckan och nu helt ärligt hoppas jag på svar på mina frågetecken. Hitta ut ur den här labyrinten och se sanningen!

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0