Lead the way...

Så var valet över och jag blir ledsen över hur trångsynta och att man inte ser längre än ditt sin egen näsa räcker...
Det är ett fritt val.. men det känns fel att rösta på något som är fel på så många sätt...
Jag får ont i mitt hjärta då jag anser att vi lever i en värld tillsammans och borde då värna om varandra.


Så har ännu en ledig helg varit... Suck och stön så är det jobb igen.
Tråkigt att jag faktiskt är trött och inte alls intresserad av att hjälpa nu..
Jag kan om jag vill men tycker inte om när mitt hjärta bara halvt. Jag är van att ge hela mitt hjärta.
Så vill jag vill ge mitt hjärta. Helst till dig...
Som vanligt gör det ingen skillnad...

Jag behöver en semester jag orkar inte lyssna på mina egna tankar längre.
Jag är trött.

Jag behöver dansa, dricka vin och älska. Jag behöver en kram, en själ som faktiskt bryr sig.
Orkar inte med spel eller nåt annat larv.
Jag orkar inte bråka eller va nåt jag inte är.
Orkar inte heller lyssna på tomt prat om strunt saker som hoppar som grodor ur människor munnar omkring mig.
Orkar inte med de som är så fyllda med sig själva att de snart spricker.
Jag orkar inte längre bry mig om att bry mig, för WHATS THE FUCKING POINT!????

Ja jag är arg, katten är ilsken vresig och gnällig, ja jag är inte nöjd!


Jag ska härmed göra nåt åt det! Jag tänker inte sitta och klappa min svans och tro att nån annan löser mitt liv.

Jag kan själv, har jag alltid sagt och kommer alltid att göra!

Peace my friends!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag bryr mig, allways..

2010-09-20 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0