Dance with you

In my heart I feel.

Måndag innebär ledighet med kaffe, musik och tråkiga-måste-göras-saker...
Jag vill egentligen inte tvätta eller städa men de är nackdelen med att vara vuxen och ta sitt ansvar.
För jag vill ha rena kläder och städat hemma så dår är det inte så mycket att välja på.

Ikväll tänker jag tända ljus och mysa ner mig till minst två filmer.
Jag ska se nåt jag blev tipsad om och så ska jag se en till som jag tror kan vara bra.

Hjärta, smärta...
Lustigt att det ska rimma....

Nu hoppas jag på att veckan blir minst lika bra som förra!
Jag gillar som sagt när det händer nåt.

Glömde nog säga att jag ska börja läsa spanska snart =) Hola!
Börjar om på nytt återigen....

Well, även jag ska väl få de jag vill ha... så även du min kära vän!

Ha en underbar måndag!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0