What fuck is this!?!

Veckan som är som den är...
Finner inga ord som kan beskriva de här och inte heller tnker jag säga vad de är heller men om jag säger så här...
Jag är rätt förvirrad men ändå rätt säker på en sak.
Ett val och det valet har jag nu inte utfört men jag ska.

Så veckan har varit bra... minns inte riktigt vad som hände i början jo... jag jobbade och så jobbade jag...
Sen va jag ledig igår och nu är jag igång med idilsan av jobb igen men onsdagmorgon går jag hem snusa kudde en stund sen ledig i fem dagar.

sen har jag roat mig själv genom att ställa till de.
Jag har gjort saker jag inte hade tänk och sen blev de ju könstig av allt de där så nu får jag väl stå å skämmes!

Anyway har jag förgyllt tillvaron med två nya eller egentligen gamla klipp från youtube.
Fått en del att skratta och jag skrattar.. Så har de hela blivit en följetong









Hahaha det är sååå braaa!!

Anyway, hej hopp och ha så kul ikväll ni som busar,,, katten orkar inte busa ikväll så de får bli soffan!

You are my weakness, you are my strength
Nothing I have in the world makes better sense
...


Kommentarer
Postat av: Sandra

<3



Haha, trodde först att klipp nr 2 var klippet om iphone 4;) men den här va sjukt bra den med..

2010-10-10 @ 00:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0