Panic... or not

Hej hello!

Nu har jag ledigt och den sköna känslan som infinner sig i min själ skulle jag aldrig sälja, för den är jag värd!
Jag är värd att njuta av de goda livet.

Så nu åkte jag intill tokholm och handlade lite kläder, två jackor och en ny outfit för lördagen med hjälp av finsate Jenny! Tack för hjälpen.

Så imorgon kommer Sandra så då köpte jag nåt som jag vet hon tycker om =)

Målat naglarna nu när man inte är masternurse på några dagar för man även unna sig nagellack!
Happycat!

Jag känner att vintern tar stormsteg och mitt nordiska hjärta myser, jag vill inget annat än att känns kylan mot mina kinder och vintersolen strålar skära i ögonen.
Som jag vet blir inte min vinter här som den skulle ha blivit hemma men de kan vi väl ändå ordna för Rochoflake måste väl gå att köpa här med!? Än om de inte är med samma gäng som i vintras.... De får mig att sakna de fina i norr. Fast jag är rätt nöjd eller mer än nöjd med de jag har här. Varma fina helt underbara människor.

Så hoppas jag att människan som är en människa som kanske vill vara ett djur men ändå är en människa förstår att jag tycker om den och kommer inte att vilja försvinna för att jag bara ibland öser ur mig känslor och tankar som inte alltid har en solid grund.

Då säger jag följande, jag kommer att ha några sjukt bra dagar framför mig nu =)

Det är lite tomt i mitt luftrum bara...

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du känner mig så väl;)



Snart drar vi till Indien!!!!! (Y)

Yäääj

2010-11-04 @ 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0