Love is letting go

HAr ni haft känslan av vilja å krypa ur sitt eget skin.
Ja, om ni vet så är det så det känns just nu.  Så just nu vill jag fly igen. Men genom mina tidigare val i livet vet jag att jag inte kan fly längre. Jag kommer inte längre med det. Jag kan inte ta mig längre än där jag är.

Jag vill inte ha hårda paket med tråkigt innehåll till jul så vill jag inte heller ha de i mitt liv.
Så sluta ge mig tomma paket.

Så nu är jag inne på de sista arbetspassen på jobbet och det ypperligt för på torsdag kommer min särbo!
Jag behöver min särbo! Jag behöver prata om jättebläckfiskar och äta pizza kl 3 på natten.
Jag vill egentligen inte leva nåt annat liv än de jag lever för utom att jag vill ha paket med innehåll.

Jag vill ha en adress som tar mig dit jag vill.
JAg vill helt enkelt sluta leva mitt liv som en krossad spegel med sju års olycka.
När är min olycka slut, hur många gånga saker har jag gjort fel?
Är det som du sa, en gång till mig att det är omöjligt?
Varför sa du så... är jag omöjlig?
Vem är du att säga de till mig?
Än i dag blir jag FÖRBANNAD! JA hör ni att jag är FÖRBANNAD!?!

Jag är en glad kisse som inte brukar förtappa mig i onödan. Jag vill inte flyta bakom flötet utan att se vad betet är.
Jag vill ha ett svar och jag vill ha det NUUUU!

Nu är det mycket jag å jag.. men så är det ibland.
Fast det är inget jag tycker om, jag bryr mig om andra.

Så hoppas jag innerligt att det känns bättre imorgon efter att sovit, snusat på kudden och även kommit på att livet inte är så dåligt. Det kan ju va helt awesome och kanske de är i morgon som är den dagen.
Så lite optimist är man väl ändå.

Så nu kanske min onda hals slutar att vara ond och jag får lugn. För tydligen är det där de sitter mina ord jag inte säger som jag på nåtvis tror folk ska veta ändå...
Men nu är det sagt nu är det gjort, nu är det inte mitt längre...

NU FÅR DE VA NOG! NU GÅR JAG Å LÄGGER MIG!

When ever and what ever happens...
I still love.


PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0