Just looking for a trauma...

Underbar dag med underbara kollegor, jisses vad jag älskar när processen fungerar med en läkare som jag hade idag! Jag gillar när folk är folk! Jag tycker om när man jobbar mot samma mål och har samma inställning.
När man kan lita på varandra!

Så var jag ute med mina flickor på middag, shopping, kaffe och en bio. Såg hämnden med Micke boy...
Men filmens stjärna tycker jag allt är William Jøhnk Nielsen vilken grym kille!
Jaja filmen va en film med lite skratt från min å Fialottas sida som inte kanske passade sig men vad ska man göra när svart-lasse kommer?!

Så har dagen varit rätt bra i det stora hela.

Måste bara sluta se där jag inte vill se så ska det nog bra även det här!

Så ska jag ge min stjärna till min särbo Sandra-darling idag för än om jag redan vet så är hon grym men hon bevisar det om och om igen hur grym hon är! Övik ni ska va jävligt glad att ni har henne!!!

Så ska jag försöka hålla mig vaken en stund till för nattarbete väntas och jag borde sova länge imorgon!

You have to stop saying yes when you mean no, sweet emotions must flow....

Så idag säger jag, jag vill se, höra, känna och framförallt leva!
Jag har så mycket jag bara måste göra som inte är gjort!

Dags att skriva listan!

Pöss!
Jag är glad, kom ihåg jag är glad än om allt inte är som jag vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0