alone but warm at heart

Så är det fredag och jag sitter hemma och njuter. Njuter av tända ljus ett varmt bad ett glas rött och toner av ljuv musik =) Kan man annat än att va glad av att ha de bra!

Att jobba en hel dag på ett jobb man älskar att hata är inte alltid lätt.
Jag har toppen kollegor som jag inte annat än kan älska. Jag har ibland den bästa arbetssituationen och ibland undrar vad i hela helvete jag håller på med. Ibland står man upp i nåt som långt ifrån alla människor skulle göra...
Men är master nurse så ;D

Jag tycker om människor alltför mycket för att inte bry mig men ibland vill jag kräkas på dem!
Ibland orkar man inte med allt. Jag vill viska saker i någons öra och det faktiskt är någon som bryr sig.
Det är mitt problem.

Nu ska jag ta och mysa vidare med min egen fritid sen sova en stund inför sista arbetsdagen på AVA!!!
Yepp ni hörde rätt ;D Profilering händer på min avdelning och snart har vi ett helt nytt namn vilket känns väl helt rätt!

Så till dess ska jag inte bara va jag utan jag ska även göra annat...

Like a star in the sky I can fall... May you catch me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0