Work hard work

När man lyckats vara ledig i 4 hela underbara dagar är de lite halv segt att börja igen.
Än om vi hade en bra kväll ikväll.

Så jag berätta för er om hur de är att vara ny i sthlm. Visst har man koll vissa saker. Såsom vilken grön röd och blå linje är. sen få för sig att flytta utanför där linjerna gå och dessutom jobba en bra bit från stan... ja då kanske ni börjar se ett visst problem för en katt som är new in town.
Så idag vaknade jag rätt sent och upptäckte när jag tittade på sl.se att jag skulle få åka i en och halv timme innan jag kom fram. Men så blev de inte, det gick på typ en timme tror jag.

Sen när jag skulle åka hem så satt vi på jobbet och kollade en massa olika alternativ... men slutade med att jag tog den väg som passade mig bäst vilket först pendel, sen gå, sen tunnelbana en station! sen buss... sen satt jag å pratade med min bror i telefon så jag glömde bort vart jag skulle av och så såg jag en skylt jag kände igen och bara hoppade av... tre hållplatser förtidigt med anyway jag fick gå och de är ju bra, hell yeah!

Så imorgon ska jag också jobba kväll och ska minsann inte sova lika länge och ta en upptäcksfärd! Spännande!

sen för er som vet har jag en del gaddningar och jag grymt sugen på göra min nästa. Ska bara hitta nå bra ställe å gadda mig på =)

Nä, sova nu en stund!

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0