Viccan has a stalker...

Ska berätta för er att jag har en stalker...
Ja de hela började ganska kul och kunde ha gått bra eller inte men anyway...
En kille skickar till mig och frågar en fråga, jag svarar med vem?
Så visade de sig att människan skickat fel.. så vi fortsätter ändå
att messa, kul grej tänkte jag =)
Så fick jag en bild... mmm thats right, I know man ska inte
döma någon efter utseende men nä de kändes inte rätt.
Så slutade jag svara... tänkte de är väl tecken nog.
Nej då nu 10 obesvarande sms senare fortsätter de att dropa in...
What to do!? okey om man är full och skickar.. men nykter?
Okänd människa... ja ni, vad säger man om de?
Scary shit happens alltså!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ta vara på dig vännen min!!! Kom ihåg att vb, messa eller ring och säg 14!! Så ska jag göra allt jag kan för att rädda dig ur situationen=)

2010-05-25 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0