Tjaaatjiiing

We built this city on rock 'n roll, and this city is starting to be scary!
Herregud stalker nummer 2...
Herregud jag mår nästan lite illa och lite rädd...
Anyway, varit ut en sväng med Sofia haft en jättebra kväll som alltid! <3

Jag måste säga att jag blev glad ikväll... än om de kanske inte var meningen så blev jag det.

Så sitter jag å väntar, väntar på att värmen ska komma åter, väntar på att ha jobbat klart å vara ledig två härliga dagar. Dagar då skatter ska sökas, dansen ska dansas och vinstlotten ska skrapas. Jag ska helt klart  söka efter den där diamanten jag vill ha. jag vet precis vilken den är men attans va svårt de ska va då! men jag tror att jag har rätt. Jag kommer att få rätt och då är den bara min... ja miiin hehe... (skrattar lite galet för mig själv ;)

Så ska jag ta och kojsa, sova i sängen titta ut över ingenting och allting!

Pöss hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0