Smickra, snickra, Sickla!!!

Dansa på perrong, åka pendeltåg, hoppa hage, leka tittut, le åt regnet, älska i solsken.
Att vi har bra!

Idag har jag anlänt till Sickla strand med mina saker, så här ska jag bo ett par månader och sen får vi se vad som händer här näst... Vet inte men det kommer nog att bli supert!
De är en två på 60kvm och de känns riktigt bra än om de inte är mina saker som är här och så vidare men om jag säger så här de känns rätt så bra med balle och promenad avstånd till en strand!

Sandra gumman är här och det tycker jag är underbart! Underbart att ha en vän som förstår en lika bra som en själv =) Vilket innebär en sån speciell relation som man bara har med vissa. Som jag har med Sandra & med Anna-ma =)
De är mina pärlor som förstår mig!

Sen har jag mina andra diamanter också, men vissa är som en tvillingsjäl som man aldrig vill förlora!

De piss regnar ute och de är fan BLÄ!
Men ikväll ska vi ut på le korg... vilket innebär, smink på check! en lite svart kläning check, ett glas vin i handen check! Partyhumör.. snart så check =)

Nu ska vi fortsätta å umgås, tidigare åt vi tacos Yummy yummy yummy!

Pöss pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0