Klura, tänka och fundera lite

Så sitter jag å pendlar en massa tid varje dag för att komma på mitt jobb.
Tycker faktiskt inte att det är så himla jobbigt när allt klaffar men de gjorde de inte idag!

Först är bussen sen... ja sen... eftersom jag bor utanför tunnelbane systemet får jag nöja mig med buss, tvärbana och saltsjöbanan men de har jag väl redan sagt.
Anyway så tog jag bussen idag, den var för de första försenad men dock bara tre minuter. men tre minuter kan vara avgörande, men jag försökte tänka positiva tankar och inte reta mig på de som klev på och gjorde att de tog ännu längre tid. Nä men måste vi vänta för en båt skulle passera och nä jag var inte ute och seglar vägen var tvungen att öppna sig så att båten kunde passera.. ja ni vet sån där bro/väg vet inte vad de heter men de hela slutade med att jag var tio minuter sen till stationen där jag ska hoppa på pendeln, springer, ja jag springer än om de är i mot mina värderingar! Tror ni inte att tåget smäller igen dörrarna mitt ansiktet på mig! EN SEKUND och jag hade varit på de där fucking tåget! Men nej!

Så sen vorte jag =(

Anyway jobbar bara imorgon sen ledig på söndag så imorgon ska jag hinna med å träffa Henna som faktiskt är i storstan igen. Han är här ofta men de är kul å träffa pajken =)

så vad vill man ha här i livet? Jag menar jag har ju allt man kan tänka sig, nytt jobb, nya underbara människor i mitt liv jag har mina andra diamanter kvar och så vidare, vad är det nu jag saknar? Jag kommer inte på det, vet som inte vad de är jag vill ha. kanske man ska va nöjd? Nääää... bah!

Nu ska jag duscha sen sova =)

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0