Just a feeling

Har jobbat kväll och vissa gånger man jobbat vill jag bara gråta för mitt alterego säger mig att jag inte har gjort mitt yttersta att jag inte gjorde de precis som jag ville att de skulle va! Men tiden räcker som inte till och så står man där och känner en viss stress. Stressen man inte vill visa patienterna och som man själv inte vill känna men där är den, stress.

Anyway har jag jobbat och nu är jag hemma. Fick för mig att koka en soppa så det är gjort! Bravo!

Så till den återkommande frågan...
Är jag för kräsen? Ska jag nöja mig?
förtjänar inte jag de jag anser är de bästa? ska jag ta de näst bästa?
Nä, de tycker inte jag heller!

så ska jag faktiskt åka intill stan i morgon och shoppa b-day present till Mommi! Skicka ett paket till henne så blir hon nog glad!

Sen MÅSTE srf shoppa... Opps, snart åker vi, YÄÄÄÄJ, längtar som fan! Ska bli som en dröm igen igen å igen!!!

Pöss hej!

And as always, everything I do, I don't do for you, but you still there....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0