I wait for you, I wait forever if I need...

Hej hopp!
Skön dag! Fyndat en sån snygg mötley trja!! Me love!
Jag åt middag med söt Karro ute på st. eriksplan, me love!

Sen nu är jag hemma tvätta lite kan jag väl! Nu ska jag skriva på min bok, jomen de är sant katten är kreativ!
Åh snart får jag mina kameror! Åh mina älsklingar, jag ÄLSKAR dem! Jag ska fota, jag vill fota med dig!

Ja det ska bli underbart att få hålla på med lite kreativa saker håller på dö de va så länge sen nu! Behöver få utlopp för alla intryck! Jag vill jag vill å jag vill!

Så börjar de dra ihop sig mot sweden å de ska bli så gött! jag å gänget! Ska inte springa å gräva ner mina öl iår... kanske jag hittar mina från ifjol i år ;) Hehe

Jag söker efter en och bara en ;P Och de är inte du så sluta! stop it! less nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0