Hey ho, lets go!!!

Äntligen fredag och det ska firas med att ha det kul! På ett eller annat sätt kommer det att firas =)
Jag tror att jag ska få träffa Karu om en stund om jag har tur då vill säga...

Nu så sitter jag bara i soffan och myser av att veta att jag är ledig två dagar!

Jag har turen att jobba på en bra avdelning med bra folk! Söta!

I helgen kanske Mika min bff komma och hälsa på inne i city... inte för att jag på nåtvis bor i city... men 13min til slussen är väl okey?!

Ledsen men jag orkar inte skriva nåt mer... det händer inte så mkt faktiskt... jobbar.. sover... dricker  öl... går en promenad... leker... tänker... fiser.. skrattar.. blir arg.. sen glad.. och vice versa...

Im inlove in a fairytale... and the end is an happy ending =)


Titt titt katten ser lika ut som alltid =)

Tack Selma för smset idag, hjärta det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0