Heartbeats, frozen, tears, beer, warm, happy

Så många tankar, så många känslor man hinner med på en livstid.
Min stående fråga just nu är What do I want?

Så lämnade jag ett Övik som är mitt hjärta men samtidigt ville jag göra nåt annat =)
så ja gjorde de! Jag flyttade wiihoo!
Men vad blir de av de? Jag flyttade till staden där vi är ensam och väljer man att vara ensam blir man ensam. Ingen bryr sig! Jag bryr mig... Ingen som frågar, ständigt alltid upp till dig. Iofs är ju de nyttigt.


Å just precis nu blir jag irriterad på folk som loggar in hela tiden på msn, var tre minut samma människa!
Varför gör de på dette vise?

Så tänkte jag lite så här...Jag ska prova de jag å Karro kallar hänga = börjar på d och slutar på ate...
Jo så att det kan ju vara en bra idé när jag ändå inte har nåt annat för mig =)
För nu har det snart gått två år, ja två år sedan jag blev singel. för mig är de rätt länge och nå yngre blir man inte heller. men jag vet egentligen inte om jag har nåt att erbjuda men trevligt vore de ha någon att prata med ;)
Inte så intresserad av kids å den biten... Ja kanske en dag men de känns dock långt borta.


jag har btw blivit insnöad på de här bandet: White Lies – Death

Well take care! ( de heter vårat journalsystem hehe)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0