Happy cat!

Idag är jag glad för min särbo kommer sagt! Det blir av hon känner sig lagomt frisk!
yÄÄÄJ!
De innebär givetvis att vi ska umgås och jag ska visa henne ks också!

Annars är jag ledig idag och det känns så skönt =) Behövs efter 6 dagars jobb!

Var ute på små bus igår ;) I never tell =P hehe men de va trevligt iaf!

Så verkar de va inne med att dejta här nere, nåt som ni borde veta att jag inte gör.
Eller jag vet inte hur man gör, men vi har kommit fram till jag å Karro att hänga är bättre.
Så om jag skulle träffa en karl vet ni vad jag gör... jag hänger ;D

Så kanske jag kan säga så mycket som att jag kan ha möt någon som har fångat mitt intresse lite grann iaf ;P
Men mer än så är det inte, hoppas inte för mycket nu där hemma att de är nåt mer än så haha!

Kräsen må va hänt, men jag och alla andra förtjänar de bästa... Å de bästa för mig är förmodligen inte detsamma som för dig! Så kanske han är de bästa fast jag bara inte vet om det.

Nä, nu ska jag ta och dona lite innan min särbo kommer och snart kommer även min sambo hem så ja lycklig katt!

Ha en underbar helg för katten tänker nog inte uppdatera under kommande helg!

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0