Do I? Do I not?

Sitter nu och läser min blogg för jag vägrar sova, ja jag sa NEJ! Nä jag måste varva ner lite bara.
Kände att de stinger lite i mitt lilla norrländska hjärta ack så fina människor jag har i min skattkista där hemma!
Jag har vänner som är fina som de bästa diamanter från den djupaste djungeln i afrika jag har arbetskollegor som har hjärtan av de finaste guldet! Jag saknar er! Jag saknar att lätt ta mig till jobbet, lätt gå genom stan på 1 minut.
Jag saknar att heja på folk överallt, plötsligt är katten den sociala katten ensam. Mitt i en storstad.

Jag längtar inte hem så, jag saknar bara allt de goda, de goda i mitt tidigare liv för två månader sedan.
eller är jag bara sällskapssjuk vill mysa och gosa med folk...?

Fy, nu måste den sentimentala katten sluta! Jag har träffat grymma människor här! På jobbet trivs jag! de är guldklimpar allihopa!

Ändå tänkte jag tanken jag inte tänkt på ett tag ska jag åka hem ihelgen =O Nä de ska jag inte de vänder imorgon. De är bara för de är regn ute, jag har ont i mina hälar (skavsår) tänker på de liv jag en gång levde.
Ny dag imorgon och nya möjligheter!
Miss u daddy cool!

--------------------------------------------------------------------------
............................................................................
................................................


So I still think about you, My mind is still set on you.
My hope will not die, I dont want it.
You are still the one.
You broke my heart, You didn't meant to.
But you did.

Alicia Keys – Try Sleeping With A Broken Heart
This song will forever be you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0