Copycat ;)

Hey ho!

Vilken underbar början av en bra vecka! Började veckan med jobb och en playdejt med Karro! trevligt!
Dag två alltså tisdag heldag på skansen med jobbet, nyttigt och lärorikt! avslutades med toppen kollegor på en av stans uteserveringar, steka i solen och lapa en kall öl de kan man bara säga high five på! synd bara jobbarkatten skulle upp och jobba...
Så idag har jag jobbat de gick bra än om jag va lite trött i ögat!
Sen nu om si så där några timmar så ska jag minnsan gå på dejt, haha! Jo de är sant och nä jag har inte rökt på idag heller ;)

Ska gå ut och sätta mig en stund utanför huset i den lilla parken och smaka på solen ;P

Hoppas att ni har det bäst och kom ihåg de är endast ni som kan leva erat liv.

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0