You want something better?

Livet går i vågor så är det bara. Trots allt är jag en positiv människa men när andra människor är ett svin mot en kan man faktiskt hamna där där nere... Men bara att klättra upp igen thats it!
Jag blir bara såååå less på tjafs å att man är som tillbaka på ruta ett =(

Om ni inte förstår så blev de inget med läggan....
Jaja nån mening med allt.... KAnske meningen att jag skulle va glad just då och inte idag!

Fått prata med pappi länge iaf. Och faktiskt mommi också!

jag vill lyssna på ny musik, men inget passar som... så jag lyssnar på detta...
Depeche Mode – Enjoy The Silence (Single Version)


Så om ni hör nåt hör av er!

Btw. fest ihelgen har jag hört ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0