scary...

Jag är ingen katt som blir rädd i första taget... men jag kan erkänna att jag tycker det är lite jobbigt med mina fönster så man kan bara och kolla in när man känner för det...
men så här över ett år senare är jag mera van men inte när jag sitter och är inne en film...
Såg Law abiding citizen, bra mkt bra...
men om nån hade varit utanför mitt fönster där hade jag skrikit!
Hjälp, ni vet sånt där djurikst äkta vrål som bara kommer när man är riktigt riktigt rädd...

Gerard James "Gerry" Butler
Må ju säga de han är bra charmig än om han va liite ond i denna film...
Eller va säger du Puman Maria?!

Puh, nu måste jag sova, men jag vill inte sova! jag vill va vaken och jag vill och vill och vill!
Äh, ser en film till kanske så kanske så kanske de känns bättre =P

Pöss!


va tycker ni om mina senaste brills?

Kommentarer
Postat av: Ida

Cool katt i coola googles :D

2010-03-13 @ 14:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0