Sandra

Sandra betyder "människornas hjälpare"

Sandra är min hjälpare =) Sandra är den som hör mina dåliga skämt, Sandra är den som skrattar åt mig när jag kör bil å är Siliva =) Sandra är den som är min bästa vän och det kommer att bli tomt.
Sanningen är den att det blir aldrig sak som att bo nära varandra som att ha 55 mil i mellan, men jag kommer att berätta allt för henne ändå. Allt otroligt fanatiskt som händer i livet och så även i hennes liv, vill jag höra och veta allt om!


Livet är en otrolig upplevelse på så många sätt, sorg och glädje.
Idag hade jag ett tugnt hjärta på vägen hem, satt utanför coop i min bil och bara stirrade framför mig för jag var tom. Ville gråta släppa ut de små demoner som som spökar som får en att på ett sett se livet på ett annat sätt. Vara glada för den tid man faktiskt har. Inse att man inte ska hacka upp sig på saker som ändå inte är meningen att de ska bli. Gå vidare. Kämpa. Öppna ögonen och andas frisk vårluft.
Jag blev lite starkare av att vara svag en stund.

So Im a happy cat! Och allt sker väl av en anledningen, men va fan är anledningen ibland?

Go natt!

Du är i mina tankar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3



Jag vet att det inte heller kommer bli samma sak nu när du flyttat, och det skrämmer mig en del.. Du är den jag berättar allt för.. den som skrattar med mig när jag sagt nåt roligt, asgarvar åt mig när jag sagt återigen sagt en av mina, host host mååånga bloopers;), ringer till såfort det hänt nåt spännande eller bara vill surra med såhär rent allmänt, sitter uppe med halva natten i en hybler i Baerum och käkar pizza med mitt i natten =D haha, det va tider det men det känns längesen just i skrivande stund..



Vi har spenderat så många roliga, glada, knäppa, minnesvärda, ja listan kan bli mkt lång;), stunder och upplevelser med och även om jag självklart vet att dessa stunder inte kommer ta slut så känns det onekligen lite ledsamt att fredagen den 2:a April nu har kommit.. dagen då du beger dig mot nya äventyr, nya upplevelser=)



God tur i morgon vännen min!



C ya nästa helg!!! =D yäääj



2010-04-02 @ 00:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0