papercut, heartcut, like a clean cut

Vet inte vilka eller vem som läser min blogg egentligen... ser en siffra, ett nummer som talar om för mig hur många... inte vilka. jag vet vissa och det är ju kul, för av någon anledning skriver jag här för att någon ska läsa :)

Jag skriver för att jag tycker om att trycka på tangenter som bildar ord som andra människor förstår.

Ikväll har jag fikat med väldans fina Ida! jag hjärta det!
Drack två koppar kaffe och glass på... uh, för så mkt annat är inte öppet i den här stan efter sju..
But as you know Övik is Övik.
Uh är Uh.

Så ska jag till Kung Pulver imorgon.. egentligen borde katten packa sin väska nu, men har ännu tid.

Jag fick en viskning härom kvällen om att jag kommer att få det där jag har önskat mig. Det tycker jag känns underbart för jag vill verkligen ha en ny telefon ;P
Fast jag vet att det var något helt annat jag skulle få ;)

Nu ska jag se på lite greys =)

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0