Nice day!

Var till Jessika för att få en renovering av håret!
Som alltid är hon en pärla och fixade och donade alldeles perfekt! Tack darling!
Ja jag lovar att komma hem för att klippa mig hos just DIG!

Sen kom jag på jobbet och Linda säger vi tänkte göra lite annorlunda idag och fika först, vilket fick mig att inse att det skulle bli avskedsfika, vilket fick mig nästan att börja gråta.
Så fika och och så fick jag ett sånt fint armband!!!
Perfekt för katten!!!

TAck jag kommer verkligen att sakna er!!!!

Kirurgavdelningen Örnsköldsvik, vad slår det?? Inget!


Nu sova sen tre dagar kvar på jobbet, sen blire ledigt en vecka innan nya jobbet på ks.

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0