Me sooooo happy!

Än om vissa saker krånglar känner jag mig så lycklig på nåt skumt euforiskt sätt.
Inget fel med det, det är ju bra!

Jag fick en sån fin komplimang av min mamma idag! Hjärta det!
Min pappa är min bästa kompis all time! Ringde honom idag efter vi sågs och bara pratade om ALLT!
så skönt!Skönt att ha en stöttepelare som gjort och gått igenom likande saker och vet. Som ger råd när man frågar och så vidare. Thats nice!

Nu ska katten sova, jobba och sen va hundvakt och köra en blivande familj=) Hjärta det!

Roligaste idag: Att träffa Gun!
Tråkigaste: hmmm, att kliva upp
Snällaste: Ann som hjälpte mig när jag körde fast, fan igen! Hade inga finskapojkar med mig idag =(


Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0