ME love

Life is the thing, life is the great deal.
Can't say nothing. Just I love it!

Idag har jag å C jobbat med info pärmarna till avdelningen, slitsamt då vi inte är vana att sitta HELA dagen vid datorn... men vi gjorde det och det blev klart och det blev fint och snyggt!
Fast en liten panikattack från Carinas sida då alla dokument spårlöst försvann...
Men jag å IT har en speciell relation och de ordnade sig!

Jag träffade världens bästa Gunhild idag!
Ååååh, det var sååå länge sen! höll på fälla en tår så mkt tycker jag om henne!
Tänk så många fina människor det finns på vår jord!
Och tänk att jag fått träffa så många av dem!
Jag är tacksam och glad över det!

I just love it!

Jag å mina diamanter!

Nu ska katten laga lite mat och göra nåt helt annat... ska skriva i min bok faktiskt!

Jag har verkligen allt, allt jag behöver och mer!
Nåt har fattats mig men inte nu längre.

Pöss!

Peace, love and rock 'n roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0