Just hate this... just to love it....

Så är det söndag igen...
Dolt nummer ringde TRE gånger, jag svarar inte på det...
och mkt riktigt det var jobbet... men tyvärr vill jag inte jobba då jag
är ledig... Thats that!

Jag vaknade idag och det var bra, jag hade en softar dag och
Ma och Mange, tack! Men påvägen hem slog det mig...
1. jag lämnar övik snart och mkt snart...
2. jag kommer inte att kunna hänga på en söndag hos Ma å Mange bara så där.
3. jag kommer inte att kunna umgås hårt med min särbo =/
4. hur kunde det bli så här?


Ja, igår var det en sjöslagsfest... inte så där vild som en den annars kan vara utan rätt så städad fest med bästa Elsy sjödin i spetsen ;)
Mina underbara vänner var här och jag trivs med dem! Det gör ont i mitt lilla katt hjärta att jag flyttar men de kommer ju ner snart min särbo och Tettelienen! me like!

Fy å blä och känna så här, jag ska vara glad och nöjd jö!
Men men like always Övik still stand =)

Jag har den här helgen möt underbara människor men och sett saker jag inte ville se... upplevt känslan av "gud så skönt att slippa de där" den säger vi high five på =)

Katten ska se en film eller två ikväll som jag fick låna av de bästa!

I just wanna cry my eyes out at thos point....

Kommentarer
Postat av: Elsy Sjödin

Elsy kommer onekligen att sakna sin kära särbo när hon flyttar!!..även om hon vet att katten kommer trivas som handen i handsken (eller hur var det nu med handsken?;)) nere in the big city =D Elsy e bara glad att det är till sthlm du flyttar å inte nånstans utomlands ;) You´re the best!

2010-03-10 @ 13:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0