If we ever meet again

Så vilken toppen dag de blev i andra halvlek =)
Tack Carina för du tog mina patienter och jag fick vara med på en operation!
Så NICE! så kul som en helt annat värld, me like!

Så spännande och så otroligt lärorik att se insidan på patienterna!
Inte för jag känner att jag varken vill vara den som söver eller den
som räknar kompresser if you know what I mean.... Jag har alltid sagt
narkos syrra men vette fan... Vill nog inte de heller. BAH!

Sen drog jag å särbon på en fika och jag mat på stan för jag glömde att äta idag
då operationen var bra mkt viktigare för mig än någon mat i värlen :P
Träffade en och annan själ från en svunnen tid. Ojsan vad tiden går, tur man
snart fyller få se... hmm 25 ;)

Packa var det jag skulle göra!

Pöss hej!

Btw. pliing ii linng....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0