I say sweet dreams about you make my heart beat

Hej hej!


Fina dagar nu =) Vet ni idag har jag exakt en vecka kvar på mitt nuvarande jobb =/
Det är blandat med en massa känslor! Känslor som ja... jag vet inte hur jag ska säga det...
Saknad men ändå ska de bli rakarns kul å fara iväg en sväng, för de känns som en sväng tror jag iaf.

Jag vet att det kommer att vara tufft ett tag de är det alltid, som när jag flyttade till Karlskrona och inte kände en kotte men efter ett tag löste de sig också! fann fina människor i en fin stad. Kan sakna Kna ibland eller den tiden, så bekymmerslöst, vi pluggade och drack vin, gick på kino headbangade och hade riktigt kul!

Numera går man på olles och ser övik passera som alltid i samma tempo samma fylla och så vidare...

I framtiden vill jag se nåt annat, än om mina tårar rullar ner för min kind =)

Jag kommer att sakna min särbo Sandra så mkt! Hon är den jag pratar med varje dag den jag vänder mig till och den jag vill finnas för. Hon är min BFF.

Kommer att hata mig själv för att inte vara här när Anna-mas bebbe kommer, kommer att va sur på mig själv för det
Men jag får åka hem å mysa med bebben!

Så nu ska jag ta och hoppa in i duschen för en le kväll @ me jobbi!

Pöss HEJ!








Mando Diao – Dance With Somebody - Radio Version








Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kommer sakna dig med!! Du är den jag vänder mig till så fort det är nåt speciellt, så fort det hänt nåt nytt, så fort jag fått ett sms som vi måste analysera och diskutera;) haha..

Vill att du ska veta att även om du flyttar en bit bort så finns jag alltid här för dig, dag som natt!! <3

2010-03-24 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0