Hot kick it will say klick

Hello...

Här sitter jag i min numera mkt mindre säng =( sitter är med en massa saker kring mig.. mina saker... känner stressen.. ni vet så där det byggs upp inom en och man bara vill lägga sig ner och säga JAG VILL INTE!

Men jag måste ju! men förstår inte hur jag ska lyckas eller hur det ska gå så jag dricker vin och funderar på livet!

Attans så nöjd jag är egentligen, förutom att det gör ont att lämna sina kära i denna lilla stad.
Jag går allt som oftast med ett litet leende, eller en tår i ögat mingipen i eller nåt!!

Nu ska jag nunna runt eller nåt ;)

Ska fixa klart här så ses vi kanske!!!

Pöss hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej:)



vad fin blogg du har<3 söker lite nya bloggar att läsa. tänkte länka till alla som kommenterar i min blogg idag. din ska jag kika in i fler gånger:)



kram

2010-03-19 @ 19:59:52
URL: http://angeliqaw.blogg.se/
Postat av: Karro

MEN VICCAN du kommer ju till Stockholm inse vilka möjligheter du har här, samt bli sambo med mig kan inte bli bättre, fan vi ska rocka like hell ju! :D

2010-03-20 @ 16:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0