Hell yeah its friday again!

What do we do on a friday night in Örnsköldsvik, yes thats right we go to work!
Work weekend for Le Kitty cat!

Varit på frukostmöte på vegagatan med Le Boss och La Boss!
Nice yes it was! Mötet mynnade ut i en plan, och planen är enkel,
schalger, mat och ett parti risk imorgon kväll!
Känns bra, underbart bra!

Det innebär No le krogius för Victorius =D


Så 1 kom i håg mig idag och det var Daddy boy! Och Eva efter en liten påputtning... Ja om ni undrar vad jag nu pratar om så flaggar de svenska flaggan i mitt namn i dag, mitt namn är ju Victoria som förövrigt betyder seger!

Nä, snyggingar i vårt avlånga land och grannlandet!
Le Kitty ska busa lite, sen ses vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0