flu, glue, clue

Hello
its a night!
Jag känner mig lite lurig och klurig.
Funderar och noterar.
Jag analyserar och dokumenterar.

Så har man jobbat en kväll på kirurgavdelningen plan 5 örnsköldsviks sjukhus västernorrlands landsting,
yeas that right!
En kväll inte lik alla andra, full fart, trött i huvudet.
men jag gillart! när det händer, när de går fort.
jag tycker om mina patienter =) Fick höra att jag var duktig, men då sa jag men jag sa ju de ;)
haha! lite uppkäftigt men ibland för att vinna förtroende måste man vara säker på sin sak då blir de också säker på en ;) Så är det känna av och sen jobba utifrån det.
Kemi... kemi finns och ibland inte, om det inte finns är det bara att bita ihop.
Ibland kan det vara tärande och ibland så man vill kräkas, ibland finner man människor man tycker väldigt mycket om. Vissa som får en att bli ledsen om det inte går bra och andra man blir glad för när det blir som man tänkt.
Men ibland är det ett blurr, vissa är det bara blurr...
Jag tycker om blurr också, ungefär så känns det inom mig blurr...
Riktigt blurr... tårar vill rinna ner för min kind när jag ska lämna dem som jag älskar, inte så att jag lämnar dem men jag å Sandra kan inte bara spontant ta en fika eller åka på coop för att leta en film eller så.
Det är blurr med extra plus ;)

Jag hörde nåt fint av en vän som får mig att tänka ja, så är det och jag vill inte skriva det för det är min väns fina fina ord! Jag säger bara stjärna! ;)

Jag är en katt som snart är ute på äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0