Feels like my own private panic room

Det är en vacker dag men de enda jag känner är en stor klump i magen!
Det vrider och vänder sig jag kan inte koncentera mig jag vet inte vad jag ska ta mig till eller göra...
Jag blev så varse när jag vakna om att min framtid, jag vet inget om...
Kan väl erkänna att jag har ett litet problem och det är när jag tappar kontrollen
blir jag crazy....

Jag vill gärna styra och ställa eller någon annan kan får göra det också men huvudsaken jag har kontrollen.
Tidigare var jag hemsk med mitt kontrollbehov så jag har blivit bättre men inte bra.
Jag och alla andra kan bara bli bättre.
Exempel brukar jag tycka att det känns mkt bra att ha full koll på beläggningen på avdelningen.. Hur många patienter som är påväg in och ut osv....

Så idag ska jag andas och åka på jobbet!

Förstår ni att det är lite jobbigt för ett äventyrs katt och byta miljö...
För ni vet väl hur en kattspsyke fungerar?!

Om ni har en katt så har den full koll på vart alla saker står och när man ordnar om måste katten lära sig om igen och se vart alla saker har blivit flyttade och så vidare...
Så nu när allt blir i stort sätt nytt för mig så blir de en hel del jobb att se vart allt står...


Ja anyway Im a happy cat! I happy to have meet you! Diamant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0