Falling in love with a song about you

Hey ho!
Its all blurr, jag har huvudvärk from hell, brukar inte ha det och inte heller brukar jag inte vara bakis på en söndag men idag är det så. Jag orkar inte skriva egentligen. Orkar inte för mitt huvud håller på ta livet av mig och de enda jag önskar mig är framtiden utan huvudvärk. Så vill jag att du ska vara med, med i min framtid.

I fredags busade jag med bff S och M. Jag tycker så mkt om mina bffs de är rätt olika men ändå rätt lika.
Ja, vi kanske är mest rock som du sa du killen som det inte går att säga vad du har för dialekt, vilket gör mig förvirrad för hur kommer det sig att du pratar med en icke existenade dialekt?

Sen händer väl saker pga en anledningen men anledningen kanske vi inte alltid förstår. Kanske vi inte ska förstå men jag vill gärna veta ändå, så är det bara.

Så helgen har saker flyttas till mitt nya förråd och kvar är jag å algot utan större möblemang men vi klarar oss =)

Varit till pappi en sväng, me like! Pappi you rock!

Nu blir de reggae och alvedon! Yes this hardcore kitty listen to the reggae beat!

Pöss hej!


From the days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0