Booooring!!!

Jag har varit ledig en dag och redan uttråkad, nu vill jag att nåt ska hända, hmmm men nåt händer ju snart!
Imorgon ska pappi hjälpa mig och flytta de sista sakerna och Särbon skulle komma å hjälpa mig också!

Så då är de fullt upp, dumt och njuta men katten vill ha action, som alltid!

Fick precis ett sms, så trevligt att någon tänker på en så där random =)


I väntan på taxin, blev vi besudlade av serenad av dessa killar....
Ingen aning vart de kom ifrån eller varför!
Kände mig naken och exposed!
Framför allt rädd!


i drickandes tider blir man lätt kissnödig och så blev många, vilket gjorde att denna flicka fick knipa!


Job & Elsy njöt av varandras sällskap!


Parningshatten var på men åkte snabbt av när utbudet inte var enligt Kennys önskan.

Lite av helgens härliga bravader! Sista helgen i Övik för en stund =)



Mitt fina armband jag fick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0