As long as we want too

Hej hopp!

Så har jag ledig imorgon vilken innebär en massa kartonger ska bäras från A till B.
Min underbara bror L kommer och hjälper mig å pappi =) Thank you!
Känns tufft men ändå kul, spännande men ändå fantasi.
Ska bli intressant om inte annat, så som Kirkan brukar säga lika långt hem å de har du så rätt i =)

Så ska Algot flytta imorgon... de blir bra, jag vet att han får det bra men honey, I will miss ya!
Min Algot, jag å Algot mot världen, ja ni vet!

Så nu har jag min Algot på min arm så han kommer för alltid vara med mig!

Nu ska jag försöka fortsätta packa..... BAH!

inne i en Kings of leon period igen.... kommer alltid tillbaka till den här låten:

Kings Of Leon – I Want You

eller så är det den här:

Danko Jones – Forest For The Trees
Velvet Revolver – Loving The Alien

så ska jag lyssna på den här på lördag:

Timbaland – If We Ever Meet Again (Featuring Katy Perry)
Salem Al Fakir – Keep On Walking

å dom här får mig att skratta:

BlackJack – Inget stoppar oss nu
Kikki Danielsson – Du är min man
Ole Ivars – Nei Så Tjukk Du Har Blitt


jaja så de så, ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0