31 dumma frågor

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nope, kanske borde ibland... men ljudlös allt som oftast

2. Vem såg dig senast naken?
Hmmm, om inte grannen såg mig smygandes runt i läggan ikväll... så hmm de säger jag inte ;)

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Söt som få ;P

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Hmm, ett röd vin blir bara bättre med åren, så samma gäller väl för mig

5. Hur var du på dagis?
Dagis?! tror inte jag var på dagis, men dagmamma, men jag minns inte

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Förmodligen förvirrande och rätt underhållande

7. Har du celluliter?
Även solen har sina fläckar

8. Biter du på naglarna?
No way thats nasty

9. Har du något handikapp?
hmmm, nä men drar ofta åt vänster när jag är bakis...

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Tygndlagen... svårt att jobba emot, La push baby!

11. Tror du gud är en man eller kvinna?
Lätt tror inte på gud.

12. Svär du?
Jo, säga att annat är väl att ljuga, men de är både fult att ljuga och svära så ett rätt iaf!

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Om de är trevliga mot mig så är jag trevliga mot dem. Den gyllne regeln, de enda bra med bibeln.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Hmm, hur gay är jag... förmodligen rätt gay, eller vad säger du Adi?
Köper kläder oftenligt ;)
vi sätter en 4 på den =P

15. Tror du på utomjordingar?
Ja varför skulle de inte finnas, annat vore orealistiskt.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
Hmmm, om jag vore Sandra förmodligen en massa lök...
Jag skulle nog välja bah, va svårt... kött å pären

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
stekt strömming, fy fan va äckligt!

18. Har du blivit arresterad?
Well, nä

19. Ljuger du?
Kan inte ljuga, så svårt för att ljuga, skyller på mamma hon som sa de va fult att ljuga

20. Har du kysst en polis?
Nope, räknas en kram?

21. Är du rädd för securitasvakter?
Inte nu längre ;)

22. Har du någonting att dölja?
kanske, I'll never tell

23. Vad har du på din nyckelknippa?
karbin hacke.... praktiskt

24. Är du / har du varit gift?
Hell no! eller räknas två förlovningar?!

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
yepp, men så är jag snäll också

26. Kan du laga cyklar?
beror på vad

27. Kan du fixa med bilar?
beror också på vad

28. Brukar du köra om?
japp

29. Kan du baka bröd?
jajjemän

30. Vet du hur man frostar av en frys?
jajjemän

31. Vilken serie skulle du helst leva i?
greys anatomy, bra med action i dom jourrummen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0