100% LOVE

Herreguuud vad jag är lycklig! Jag är den stoltaste mostern EVER! =)
Vacker och fin och helt underbar är den nya lilla prinsessan!
så mycket bus jag ska lära dig!

Så idag, fyllde min särbo år och hon fick lite presenter!
En som ska användas genast när hon kommer ner till mig i sthlm!

Jag var en sväng på stan idag och träffade människor jag tydligen ska träffa innan jag ska åka, männiksor som komer från dåtiden och jag inte träffat på länge =) Då menar jag inte dig Linda och Liza ;D

Sen så fick jag go fika hos särbon och myste med henne fram tills nu för en stund sedan!

Nu är jag trött och jag ska gå och  lägga mig!

Så var sista dagen på kirurgen över, it's all over!
Nu ska jag var ledig lite innan de blir nytt jobb för katten!

Jag kommer att sakna er och det gör ont att lämna min Barbafamilj!!!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0