Try to sleep with a brokenheart in a bed all alone

so this weekend come to an end...

Busade med Karu igår och det var trevligt! Än om kellys inte va så kul och vi åkte åt fel håll med bananen.
sen att anchor inbringar en känsla av hemma är väl aldrig ovanligt. För de är hemma!
Möte lite galet folk och det är ju alltid trevligt =)
Skratt men även blev de onda ögat ;)

Nu är jag inte ledig på en stund, ska göra mitt bästa genom att arbeta som en arbetskatt på ava =)

Vad som händer i veckan ska bli intressant att se! Kanske en och annan förändring kommer att ske ;)
Jag vet att det kommer att bli så jäkla bra!

Nu är katten trött igen och ska ta och gå knyta sig. Ja inte som en rosett, ni är så konstiga. Jag ska krypa ner under täcket.

Jag saknar mina underbara vänner! Jag saknar er så mitt hjärta brister lite.
Jag saknar pappi! Jag vill krama pappi!

Anyway åker nog hem snart och myser med er!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0