The day of the living

Massa pratat om sådant jag inte känner nåt för, slår dövörat till och stirrar rakt fram.
Orkar inte ta in eller lyssna eller reda ut.
Orkar inte tänka på sånt.

Så kan jag säga att jag är väldans glad katt! Jag har ett leende på läpparna för att vet ni va Stockholm is the shit!


Egoism eller egenintresse har jag alltmer tänkt på och insett att tyvärr verkar va nåt som kan drabba oss alla. utifrån eller innefrån. Galet I know och det gör mig ont och ibland ledsen.

Så samla på diamanter är ju en hobby jag har, ni kanske undrar vad man ska ha alla till men vad ska jag göra när de finns så många!? Vad ska jag göra när de bara dyker och är så underbara!
Samla!

Så är de midsummer deluxe i morgon, ny kjolen leende och rosé blir det imorgon!
Ja jag kanske låter som en stockholmare med mitt rosé och hit och dit. Men hörre ni norrlänningar ska inte säga nåt som ni pimplar rosé fort ni får tag i né ;) haha! Oj där sa jag ni och inte vi.. märkte ni vad konstigt det blev.
Ack och ve skämmes ta mig f*n....




Så nu ska katten sova för en dag på AVA imorgon!

Pöss och kräm / Barbaskön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0