Tell me, you tell me... I dont know...

Går runt här i min svarta skrud i detta varma väder inser på en gång att de va ju ett väldans dumt val.
Fast å andra sidan verkar man inte kunna lita på nåt väder i denna föränderliga värld.

Jag har varit och druckit några öl med E-man å Ramén i eftermiddag.
Blev en mindre expedition innan målet var nått. Innan ölen stod på bordet och leendet på läpparna.

Jag har varit lite här och där idag började dagen här ute i Sickla, sen kungsholmen för sedan vidare till drottninggatan sen till globen och sen tillbaka till hötorget och sen till svea sen slussen och slutligen sickla le strand igen!

Så känner katten att trampdynorna och kroppen är lite trött. Ska städa gapet för att sedan krypa ner i en säng.

Eller först ska jag kolla om nån skickat ett mail, skrivit en kommentar nån som tycker om mig!?

Nu får de i af vara nog med inlägg. Btw. måste hem till Övik och hämta lite stuff snart. Saknar min kamera som inte kom med när det skulle ha kommit =( Kort skall tas, dikter ska skrivas och de ska skapas en del saker till framtida planer =)

Pöss hej! sov gott och sköter snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0