Sometimes life is all good sometimes its even better

Att en katt kan vandra på jorden och vara så glad och nöjd är otroligt.

Jag har fått höra att folk tycker att folk i sthlm är kalla och tysta. att götets folk är trevligare och mer pratsam.
Vilket kanske till ytan är sant. Jag har då möt få otrevliga människor här och trivs med att inte behöva sitta och små prata om ingenting på en buss eller tbana. Jag är nöjd med att få va själv och inte nån som vill tjöta.
När man väl pratar med någon så är de oftast bara trevligt och de är de man vill =)

Så är man back on track och jobbas ska de...
Puff!

Jag längtar efter en kudde men sidenlakan och frukost på sängen.
Varför är de ingen som erbjuder de?
Give me!


God natt och sov gott!
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0