Hey yooo!

Inget 9-17 jobb här... 7-21.30 jobbade katten idag!
Trött o ja!

Men jag har inte berättat vad jag gjorde igår, jo jag badade! tre gånger också!
Förstår ni hur lyxigt det är att ha mindre än fem minuter till en sandstrand?!
Helst om man bara älskar att bada!
Me LOVE!

Så tänkte jag att jag skulle sova men nåt sa till mig uppdatera bloggen, uppdatera bloggen så jag gjorde de!
Hoppas att ni är NÖJDA nu ;P

anyway imorgon blir de att fira Karu och grönan, jajjemän de kan jag väl!
För finaste Karro tar nämligen examen!

Ska njuta av att bo i sthlm nu!

Damn, jag ska va ärlig fort jag blir lite trött och gnällig saknar jag Övik Nååå djävulst och så går de över.


Pöss hey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0