Well... Maybe baby

Så skulle katten sova men katten vänder och vrider på sig i sängen och funderar på nu och dåtid.
Orolig själ i en lugn filbunke. Jag vet att allt löser sig de va en klok vän till mig som lärde mig de.
Idag vet jag också de.

Jag vet inte varför jag använder detta forum för att underhålla mitt tråkiga jag...
Vet inte varför jag utsätter mina trogna läsare för allt detta nonsens ibland.

Jag är en som sagt en förvirrad katt.
Jag måste ta och skriva upp den där planen som jag kom på förra gången jag minns den.

Kanske de den norrländska luften hägrar, kanske tanken på grillat och mys bildar resfeber i magen!?
Känslan av vandra på kända marker, marker som är mina...

Kanske jag inte ska tycka att melankolisk musik passar mitt humör. Kanske jag borde lyssna på ramones som brukar göra en trött katt glad!?

Inte heller har jag drabbats av hybris på länge.. Konstigt.. Borde känna lite hybris!?

Hoppas på hitta min diamant of all glory snart. Börjar bli tråkigt!

Nu gör vi ett eller nu gör jag ett nytt försök till att blunda och sova!

Ha det bäst där ute i sommarnatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0