Tierd to be, to be left all alone in the night.

Hellu!
Jag var på en baddejt med Söta Johanna igår. Vi åkte direkt efter jobbet och låg å latade oss =)
sedan blev en eller nån öl på mosebacke. De va trevligt.
Nu har den lediga dagen snart gått.. Men ännu väntas det på dagens trevligaste event.

ska gå och kolla på tredje filmen av vampyrer och varulvar! Me like!

Jag har ännu ingen riktigt bostad. Jag bor i sickla och de trivs jag med. Men jag måste flytta
snart och det känns jobbigt och ihärdigt arbete att hitta en lägenhet.

Jag saknar också min pappa väldigt mycket idag! Jag måste få kramas med honom snart och de snarast!


så ska jag ta och snygga till mig lite och faktiskt ta en promenad intill söder =)

Ha de det bra där ute!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0