revolution on its way... do you feel it?

Så kan inte katten sova... konstigt da, katten har sovit massor senaste dygnen så nu är de väl dags å va tröttkatt igen.

Jag måste ta och berätta om min dag i måndags...
Trött som få för katten sov inte mkt mellan att jobba kväll och sedan dag...
Kände idag orkar jag inte med om de går fel..

- sitter läser in mig på en ny patient... datorn dör..
- strömavbrott..
- larmet slutar fungerar... får larm på salar vi inte visste fanns.. patienterna får visselpipor (år 2010)
- jag går runt och delar medicin... take care slutar fungerar ( Viccan i ett tillstånd att ge upp hoppet)
- stopp i avloppet = översvämmning...

ja ungefär så var min dag plus tre klinker att ronda med.. men anyway de gick bra ändå =)

Jag har även fått umgås med Sofia med lite aw i veckan! Mys!!!

Bah, jag vill sova å ta igen mig lite men jag vet inte ögonen vill inte =(

" Jag ser en historia som är så vanlig upprepa sig själv om och om igen. Jag vill stoppa den, hjälpa den men de står inte i min makt. Den måste få gå sin egen väg. Än om jag skulle vilja så mycket kan jag så lite göra. Vill bara påminna om att i historians slut kan ändå bli lyckligt.
Här står jag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0