Never ever say forever...

Så har jag återgått till arbeta, nu inskolning på ortopeden och ironiskt nog inga ort pat...
Jaja de går de också =) Vart med om värre om man säger som så ;)

På fredag åker jag upp till norrland och hälsar på mina nära och mycket kära vänner och familj.
Ska bli mysigt att få mysa med de underbara!
Jag tänkte hälsa på mitt förra jobb! Hälsa på bror, mommi och pappi!
Krama alla jag vill krama och prata med alla jag vill prata med.
Samtidigt kommer jag att sakna min nya familj här hemma nu.

Förvirrad katt strycker undan ett hårstrå och satsar på att bli pigg inför en ny jobbar dag i möra!

Här får ni en låt av mig =)

Johnossi – Bed on Fire



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0