My head hurt, my heart hurt, my foot is all about pain

så har jag sett tredje filmen eclipse. säga vad man vill så är jag hooked.. Jag kan som inte låta bli än om de både är dåligt och ganska medioker film. likt de andra två som kom innan.
Ändå är jag så kär och önskar att jag också fick va så kär.

Ja ni vet så där som de är. Så dära kärlek som jag inte kommer ihåg eller kanske aldrig upplevt.
Jag vill också va kär... men behöver nödvändigtvis inte handla om liv och död..
Bara få va lite kär vore kul, men de krävs väl att man tillåter sig bli det också!?!

Jaja, nu ska jag sova.. ska träffa Bosse imorgon och titta på en lägenhet.

Kom på varför har man ett smeknamn som är längre än sitt riktiga namn!? Bo= Bosse?

så får ni en av mina myslåtar =) Skämmes men jag skäms inte ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0